تبلیغات

فایل های دسته بندی مدیریت - صفحه 1

نقش بازاريابي در ايجاد تقاضاي بهينه براي خدمات بانكي و روشهاي كاربردي آن

ما در اين تحقيق به دنبال بررسي اين موضوع هستيم كه «آيا ناتواني بانكهاي ايراني در برآورده كردن نيازها و خواسته هاي مشتريان يا به عبارتي عدم كاربرد صحيح بازاريابي در نظام بانكي، علت عدم تقاضاي بهينه براي بانكهاست

قیمت : 7,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مطالعه تأثیر و سهم مديريت تحقيق و توسعه بر کارآمدی تولید محصول در مجتمع دخانیات استان مازندران

امروزه جامعه اي را نمي توان يافت كه بدون اتكا به پژوهش و نوآوري، آينده روشني را براي خود و جامعه پيش بيني نمايد. در حال و آينده اقتصادي كشورها دانش، تكنولوژي و فناوري كه محصول مراكز تحقيق و توسعه اند نقش تعيين كننده اي را در شكوفايي و اقتدار سياسي، اجتماعي و اقتصادي كشورها برعهده دارند.وازطرفی فعالی

قیمت : 20,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

رابطه بین اعتماد سازمانی با سکوت سازمانی و تعهد سازمانی کارکنان

این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین اعتماد سازمانی با سکوت سازمانی و تعهد سازمانی کارکنان انجام شد. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان کارشناس شهرداری منطقه 11 شهر تهران که در سال 1395مشغول به کار هستند است که بر اساس آمار تعداد آنها 687 نفر بود.حجم نمونه آماری با ا

قیمت : 11,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسي رابطه كيفيت زندگي كاري و مديريت ارتباط با مشتري در سازمان هاي دولتي استان ..

در چند سال اخير واژه« مديريت ارتباط با مشتري » توجه فراواني را در حوزه بازاريابي ، فناوري اطلاعات و...به خود جلب نموده است.مخصوصا افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوزان و كسب و كارها در اين زمينه درگير شده اند و مفهوم CRM را كه به معني تلاش هاي سازمان جهت ايجاد و ارائه ارزش بالاتر به مشتري اس

قیمت : 8,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی میانجی گری تبلیغات با شخصیت برند و تصمیم خرید لوازم خانگی برند سامسونگ درشهر

شخصیت برند یک مفهوم جذاب و خوشایند در بازاریابی امروز است. آکر(1991) آن رابه عنوان یکی از ابعاد هسته ای هویت برند و نزدیکترین متغیر به فرایند تصمیم گیری مصرف کننده برای خرید توصیف کرده است. هدف: این مطالعه با نگاهی تازه پدیده ی میانجی گری تبلیغات را درارتباط با شخصیت برندوتصمیم خرید مشتریان

قیمت : 6,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

درباره بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و سرمایه فکري کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد

هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و سرمایه فکري سازمان کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهرمی باشد. این پژوهش از لحاظ هدف جزء پژوهش های کاربردی و از شاخه ی توسعه ای و از لحاظ ماهیت و روش،جزء پژوهش های توصیفی همبستگی است.

قیمت : 9,500 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

بررسی نقش مدیریت دانش و سرمایه های فکری بر کسب مزیت رقابتی (مطالعه موردی شرکت سایپا)

در اقتصاد مبتنی بر دانش، محصولات و سازمان¬ها براساس دانش زندگی می¬کنند و می¬ميرند و موفقترين سازمان¬ها، آنهايي هستند که از اين دارائی ناملموس به نحو بهتر و سريع¬تری استفاده می¬کنند . مطالعات نشان داده¬اند که برخلاف کاهش بازدهی منابع سنتی (مانند پول، زمين، ماشين¬آلات و غيره)، دانش واقعاً منبعی برای ا

قیمت : 2,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

تحقیق درباره تجزیه و تحلیل برنامه روابط عمومی سازمان

کاربرد اصطلاح روابط عمومی به معنای خاص برای اولین بار در سال 1897 در سالنامه اداره اتحادیه راه آهن ایالات متحده آمریکا به چشم خورد. ولی سابقه و تاریخ فعالیت های مربوط به ان ، به زمان های بسیار دور و آغاز زندگی اجتماعی بشر باز می گردد. به این صورت که کوشش در براقراری ارتباطات

قیمت : 800 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مقاله درباره نهادینه سازی مدیریت دانش و رابطه ی آن با جو سازمانی در اداره کل امور مالیاتی

پژوهش ها نشان می دهند که شرایط محیط کار برای ایجاد و رشد احساس کارکنان در سه عامل خلاصه می شود: مدیران، شغل و همکاران . در این پژوهش به بررسی نهادینه سازی مدیریت دانش و رابطه ی آن با جو سازمانی در اداره کل امور مالیاتی استان مازندران و ادارات تابعه پرداخته شده است. روش تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از

قیمت : 1,250 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

1 - 2قبلی · بعدی